Heliga eftermiddag

Kom hem för inte sådär jättelänge sen efter en lång dag i skolan! Hade även mitt möte med min rektor angående MatteC och D kurserna i trean. Jag fick välja bort dem och ska då istället läsa KörB och Barn & musik. Hm..både två var på hennes alternativ och mitt job nu är att fundera ut om det är så jag vill ha det i trean. Hon tänkte på dem kurserna just för att det inte är så mycket hemmaplugg och mest bara "gå på lektionen för ett G" ämnen. I det sammanhanget kände jag mig lite dålig, menar hon att jag är dålig på att plugga hemma? Nej egentligen vet jag ju att hon går efter mina usla omdömmen från förra terminen och att jag inte framstår som en såkallad "pluggis". Men jag ska verkligen ta igen mig den här terminen! 100% närvaro och massa plugg! Så hur tänker jag nu? Barn & Musik, det första som sipprar upp i mitt huvud är -inte min grej! Känns inte alls som det! MEN det är iallafall 100 "lättförtjänta" poäng så jag kanske står ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0