Inget proffs

Ni får ett sneakpeak på hur dem nya naglarna ser ut gjorda av moi. Vissa tippar blev inte i perfekt storlek då dem flesta har använts men jag gjorde mitt bästa med det jag hade. Men jag orkar inte riktigt ladda upp kamera bilderna så ni får lite halvdåliga bilder från camen hittils.
(bättre bilder kommer) dont judge me vet ni hur svårt det är att trycka på webbcamen med foten? xP
Här har ni mina naglar som jag gjorde 30 novemberpå euronails.
Nåja jag har en del att på långsikt köpa in.
Såsom Uv-lampa plus gelöverlack och elfil. Men eftersom jag lagt två studiebidrag efter varandra nu så känner jag att jag måste jobba lite till och på tu man hand köpa in dem lite "dyrare" grejorna som behövs till! Sen så tycker jag elfilen är lite halvläskig jag menar vem vet vad jag är kapabel till att göra med den? ;) nej men man lär sig ;)
(mina naglar på euronails var gjorde med båda uv-lampa och elfil) så mycket enklare! plus att det blir ett bättre resultat!
en fot? min kommer dock endast användas till händer! euw...
Och så elfilen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sitter jätte gärna modell men har fortfarande kvar mina gamla gele naglar, ska gå och ta bort dom i veckan <3

2012-01-29 @ 16:03:31
URL: http://faakebitch.blogg.se/
Postat av: Maria

dem blev ju skit bra :) jag är oxå gärna model :) det är bara att säga till när du behöver en :P <3

2012-02-02 @ 10:44:27
URL: http://outspooken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0