Inte riktigt som jag tänkt mig...

Blev att jag sussade hos Fredrik igår efter mitt möte hos Gloria. Glömde självklart min kamera där så för tillfället bjuder jag på en hemsk cambild. Somnade vid 1.00 inatt och vaknade 4.00 av att Fredrik gick upp och satte på datorn -.- Suck vilken dag det blir när man därefter börjar så tidigt! Har legat i skolan och sovit från 10.30-11.30 innan sånglektionen. Nu ska jag försöka ta igen lite bloggande och äta min lunch. Kanske vila lite också? Nästa lektion börjar 13.00 så jag har ju lite egen tid tills dess!
Puss på er!
Då ska jag fortsätta min planering!
See U

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en fin dag :D

2012-01-12 @ 12:23:32
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0