Migrän och blivande Imac

Var på ett avslutningsmöte i skäirs idag och kom precis hem till Fredde! Var egentligen meningen att jag skulle med mamma hem men smart som jag är så glömmer jag ju självklart mitt SL-kort hos Fredrik så jag stannar nog här för i natt.
Kom på att jag har företagsekonomiprov på Tisdag så måste börja råplugga inför det nu trots att jag håller på att få ett migränanfall -.- Ska lägga mig i sängen och släcka ner samt se om skiten går över..
Igår satt jag och Fredrik E och kollade på datorer till mig och just nu känner jag bara -fuck laptops! jag är sjukt trött på alla jävla problem jag har haft med mina och hjälpt andra med, så jag tänker faktiskt skita i macbooken och satsa på en Imac istället! Mamma och pappa ska betala den delvis i 18års present till mig och så ska jag möblera om rummet lite så att jag får in ett miniskrivbord och min nya dator!
Ser fram emot att äntligen kunna spela Thesims hemma! att kunna redigera med photoshop utan att datorn laggar sönder. Och sist men inte minst att lämna PC och fortsätta med Mac istället. Kommer nog bli jobbigt att vänja sig men tror nog det funkar tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0