Min fredag

Blev ju inte så mycket bloggande igår när jag var i skolan och ute mestadels av dagen. Efter skolan så kom jag hem och planerade lite med mamma, innan Fredrik ringde. Han ville bjuda mig på Middag på Pizzahut just like old days! Jag tvekade lite först just för att vi inte har varit där sedan vi firade vår ett års dag. Pizzahut har verkligen blivit mitt och Freddes place. Men tillslut så träffades vi iallafall och tog bussen in till Heroncity. Vi åt en god middag, gick förbi willys och handlade hem massa snacks, kom hem till Fredrik och färgade håret på honom (det blev grymt!) och slog på en film och somnade! Verkligen en grym Fredag med den bästa! Jag saknar verkligen inte vårat förhållande (vist låter det konstigt?) men det vi har nu är så otroligt kravlöst, vi har inte släppt varandra alls bara skapat någonting nytt! Vi har kommit överens om att vi fortfarande ska vara bästa kompisar men utan förhållande stämpeln. Och det har funkat hur bra som helst hittils! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0