När jag blir 18 ska jag

Satt och klottrade lite i skolan idag! Vissa lektioner är bara så sjuukt långtråkiga så då kommer jag alltid på en massa skit att klottra ner.
Idag satt jag på företagsekonomi lektonen och skrev ner allt som jag ser fram emot att göra nu när jag snart är 18!
Gjorde även en lista som jag bockar av för varje dag som går nu! Kan tänka mig min nervositet natten mellan 26-27mars! Det så mycket som händer när jag blir myndig, så mycket som jag väntat på! Mina försäkringspengar som legat och grott nu i 18 år blir tillgängliga för moi ÄNTLIGEN! Då är en systemkamera det första jag tänker investera i!
Vill ju ha det lite secret secret ju ;)
Men lite av det som kommer att hända efter det att jag fyllt 18 är...
Ta körkort! Ska börja plugga IGEN på fredag har alla mina böcker hos Fredde + höra av mig till Emily ang körlektioner.
Tatuera mig i studio
Teckna abonemang och fixa mina vita Iphone
Får försäkringspengarna
klubba
Fixa lite kring utseendet ;) (?)
Registrera den enskilda firman!

Det här är då ungefär hälften av allt jag helst vill hinna med iår!
Så taggad på bli 18 nu asså!!
Frihet är att bli myndig efter att ha väntat i 18 långa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0