Jeffrey campbell med mera..

Bloggande kommer inte i första hand just nu. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vad som kommer i första hand just nu. Kom hem från jobbet vid tre och har suttigt vid datorn sedan dess och tänkt och filosoferat. Det så mycket tankar såm virvlar runt i mitt huvud hela tiden! Längtar tills på fredag, då jobbet äntligen är över! Beställde Jeffrey Campbell lita shoes i färgen tan förra veckan och dem når mig nog den här veckan skulle jag tro. 
Har alltid sagt till mig själv att dem svarta ska införskaffas först men dem är ju aalltid slut så jag orkade inte vänta längre! Mitt i alla tankar i dag så stannade jag upp en sekund, och kollade Nelly.com min favvo shoponline site. Hittade dessa skönheter där också, och som klickades hem! Men leverans tiden är sjuukt lång så lär få vänta minst två veckor iallafall...
Forget your boyfriend pumpsen har kommit nu iallafall och helvete va trånga dem var där fram! Men jag går i dem hemma tio minuter om dagen för att töja ut dem, dem är ju föör fina! Och har redan märkt en skillnad!. Mathias var här förra veckan och han blev lika kär i skorna som jag! Han är ju fotograf och någon dag nu ska vi ha en fotoshoot! Men jag undrar vem modellen kommer vara, jag eller skorna? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0