Ändring i studieplanen!

Mailade min Rektor det första jag gjorde när jag såg att hon lagt dit piano steg 3 i min studieplan. Jag som gett upp pianospelet för länge sedan fick jordens klump i magen! Men nu fick jag som jag ville tillslut och ska läsa Psykologi A till hösten. Det är en webbkurs från herrmods vilket betyder att man jobbar enskilt i skolan och skickar in uppdrag till en lärare i psykologi som arbetar på Herrmods. Alltså tror nog aldrig jag har blivit så glad för en skolkurs? en kurs!? Den ger mig även 0,25 i meritpoäng när jag söker till Socionomprogrammet sen också! :)
Weei nästan så man ser fram emot att börja skolan i Augusti nu! (bara för det kommer jag säkert bli sjutk besviken på kursen XD men ändå!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0