Dålig uppdatering!

Jag vet! Har sugit på att blogga under de senaste dagarna! Ska svara på lite komentarer strax också. Hursomhelst så har motivationen inte varit på topp nu när regnet öser ner! I Lördags så lagade jag och Fredrik middag tillsammans innan vi åkte till HeronCity. Vi var där lite för tidigt så vi satte oss på Olearys och jag tog ett glas vin innan bion. Filmen Lol var sjuuuukt bra! Rekomenderar verkligen den, speciellt om du är ung, då man kan känna igen sig i mycket! :)
 
Igår blev jag kvar hos Fredde och vi handlade mat, köpte en massa godis och kollade på En gång i Phuket för fjärde gången! Men idag blir det nya tag, och ska alldeles strax röra mig hemåt. Hittade en grym klänning och ett par rosa klackar på Nelly, dem var verkligen to die for! Men vet ni vad? just när jag skulle klicka på "beställ" Så klickade jag istället på det röda krysset och stängde ner sidan! Är faktiskt lite stolt över mig själv! Visst var dem sjuukt snygga men jag behöver dem inte! Måste bara inse det! 
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0