Forget your boyfriend

Fick en Vipinloggning till Nellys nya Sommarrea idag. Kunde verkligen inte hålla mig i en sekund! Dör nästan för dem blåa forget your boyfriend pumpsen. Hittade även klänningen som jag dregglat över sedan den tagit slut i min storlek. Hittade allt i min storlek och NU är allt signat och beställt! :)
Skorna och klänningen passar verkligen inte ihop färgmässigt dock. Funtade mellan dem blåa, röda eller militärgröna pumpsen, men tillslut blev det dem här! Nu måste jag nog officiellt säga att det inte blir mer skor förm mig i sommar! iallafall inte om det ska bli någon resa nästa månad xP
Läste självklart i efterhand att skorna är lite små i storleken, får hoppas att dem sitter bra i 38or, annars får jag helt enkelt gå ur dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart finns skorna???? :)

Svar: skorna finns på Nelly.com i rea menyn dock är den stängd just nu för att dem fyller på men kolla i dagarna? :)
Caroline

2012-06-21 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0