Godmorgon!

Sommarlovet är i full gång och det märks verkligen då det inte finns någonting att göra på dagarna. Var sjukt peppad när jag gick upp imorse och tänkte att nu ska jag smörja in mig i The body shops nya cocosolja, sätta på mig mina nya shorts och glassa runt. Men det räckte med att kolla ut genom fönstret för att bli på dåligt humör! Igår följde jag med Amina till bibblan en snabbis så sommarläsningen är iallafall på G.
Sofia jobbar, Fredde jobbar, Sonny är i turkiet, och molnen dominerar. Yeey jag är bitter! Bokade nyss en ögonfransförlängning på Odenplan nästa vecka också. Men frågan är om det värt det eller om jag bara är för spontan? naglarna ska ju också fixas! damn! Men vill verkligen prova på en förlänging! Aldrig varit så hype till det förens jag såg Jane Timglas fransar, dem är såå to die for!
Men nu ska jag fortsätta vara bitter..
Puss på er!


nytt cracknagellack i svart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0