Minnen <3

Har beställt lite bilder på mig och Fredrik och ramat in dem ♥ snart sitter även vår modellbild i stort format på varsin vägg! Hela rummet sprudlar av gamla minnen känns det som, jag är såå glad att jag har träffat dig fredrik! Även fast vi valde att gå den vägen vi gjorde i september så är det som om vi båda dras till varandra som magneter! Har aldrig gått så bra ihop med någon som med Fredrik! Han är inte bara en vän&pojkvän han är min familj! oavsett vad! Vi har en så otroligt nära relation även om vi kallar oss för tillsammans eller inte. Vi har ett sånt där förhållande att vi kan varandras lösenord till allt vare sig det är bankdosan eller hotmail utan en egentlig anledning, vi har varandras hemnycklar egentligen bara för att! En sån relation har jag aldrig haft med någon annan!  Men en dag Fredde, en dag! ♥Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0