Nytt jobb på Aveny nattklubb

Fick ett mail om att Aveny Nattklubb sökte nya promotors, det vill säga sociala personer som gillar att festa och träffa nytt folk. Tyckte det lät lite som jag och såklart som en kul grej och skickade in en ansökan smått halvseriöst. Igår kära läsare, fick jag jobbet! Im in now! Så nu kommer jag arbeta med en provisionsbaserad lön, där jag ska mingla runt vara trevlig, dricka drinkar och få in nytt fräscht folk! Ska bli en kul utmaning och jag ser fram emot att börja jobba! Livet kan verkligen ta en vänding ibland! För ca en månad sedan var jag helt förtvivlad över att jag inte fått något sommarjobb och nu har jag både ett sommar och helgjobb på en nattklubb, kan det bli bättre(?) :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0