Studenten nästa!

Bara ett år kvar nu! ja jag vet ett helt år men ändå! Jag och mamma började prata lite om den igår och jag kom att tänka på att jag nog kommer behöva börja spara pengar ganska snart. Så efter resan i sommar så öppnar jag ett studenten sparkonto. Räknade ut vad min outfit kommer att gå på med skor, klänning, hår, naglar, mössan och övrigt hihi kom upp på 8000kr på bara jag lixom holy shit! Och då räknade jag med att klänningen går på runt 500kr. Livet är hårt men man tar ju bara studenten en gång :)
Nu ska jag och Alex ner till centrum och chilla lite. Hade en diskusion med Fredde igår natt, och det slutade med att vi möttes upp vid 1,00 och gick hem till honom, fick typ mjöksyra i armen av telefonen (tänkte inte på att det finns något som heter headset) men ändå! Så vi låg och pratade halva natten, innan jag föll i djup sömn och vaknade klockan 6,00 av att han skulle till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0