Tandblekning!

Testade på tandblekningen idag för första gången. Den ska sitta på i 30 minuter i 7 dagar! Jag som har enorm munskräck (får kväljningar direkt osv) vet inte riktigt vad jag tänkte när jag beställde det! Usch det var sjukt äckligt! Jag fick verkligen bita ihop för att inte få kväljnig efter kväljning när skenorna väl va på! Men får hoppas att det är värt det! :)
 
Tänkte också svara på komentarerna angående mina jeans! Tack så mycket :) Dem är köpta på H&M! Gillar dem för att dem är så tunna, och formar sig lätt efter kroppstypen :)
Konstigt nog så är den sista bilden "före bilden" Antar att den ser vitare ut för att ljuset va skarpare :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0