19 dagar kvar...

Inte nu på tisdag, inte nästa tisdag utan näst, nästa Tisdag fyller jag äntligen 18!! Egentligen så ligger inte min lycka i att jag äntigen blir myndig. Utan för att jag har så jäva mycket att vänta!  Min dator går 90% segare än vad den ska och min lur lägger av lite när den känner för det! Men allt det där ordnas så fort jag fyllt år, med nytt abonemang och ny laptop. En konsultation väntar, och två nya tatueringar i april! Ser så sjukt mycket fram emot allting!
Festevenemanget är klart på facebook så nu får vi hoppas på en riktigt lyckad utgång samt fest under den helgen! men idag har jag dock inte lika kul. Vaknade upp med en täppt näsa som vägrar sluta rinna. Har tagit en massa alvedon så att febern håller sig borta. Men nu ska jag återgå till sängen och sova lite till! Måste verkligen till skolan imorgon vill inte förstöra terminens närvaro!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har precis bytt design på min blogg, skulle vara kul om du kunde lägga en åsikt om det ser bra ut! Kram

2012-03-10 @ 06:40:40
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0