6 dagar kvar...

Satt återigen och planerade en massa under håltimmen idag! Funderade lite på vart jag, Fredde och Navida ska dra på fredagen och hittade Viper room på Kungsholmen, där verkar det vara grymt! och inte för snoffsigt som på andra ställen så det kanske blir av att dra dit?
Nåja har iallafall hittat en del av min Outfit till helgen! På Måndag så ska jag försöka hitta överdelen någonstans. Skulle verkligen önska en svart spetsbody men som om jag skulle ha sån tur?
Kvar att göra innan festen:
# Skriva lapp i porten
# Fixa Outfit
# Köpa dricka, snax, inredning!
# Färga håret
# Köpa löshår och sy in clips (tog två timmar för mig sist och hade nackspärr i två dar efteråt, så ser inte fram emot det)
# Göra en gästlista
# Låtlista på Spotify ( No elgeryd crap! xP)
# Städa lägenheten och möblera om innan festen

Det är säkert en massa mer men som jag inte kommer på just nu bara för det! Kan knabbt fatta att det bara är 6dagar kvar nu! dem 6 längsta dagarna i mitt liv!!! och sen kommer klassikern "jaha var det bara det här?" nej men har aldrig och kommer nog aldrig mer att se fram emot min födelsedag såhär mycket! Jag kan gärna stanna i åldern om sådär en vecka, och aldrig bli äldre tack!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Grattis i förskott får man väl säga, antar att du fyller år snart? :) Såg att du har en Jofama by Kenza 3, och tänkte höra med dig hur du upplever att den är i storleken? Jag har lite beslutsångest nämligen vilken storlek jag ska välja då jag läst att en del tycker att den är stor i storleken, medan andra säger att den är liten. Tack på förhand :)

2012-03-23 @ 22:56:15
URL: http://mbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0