Bakis Torsdag

Dålig uppdatering på bloggen som sagt så har jag ingen dator för tillfället då den har sjukt mycket virus och när det tar 10 minuter att öppna en ny flik då tröttnar man! Så ingen ide att klaga på min dåliga uppdatering jag har en anledning! Men på min födelsedag om exakt 26 dagar så inköps en sprillans ny laptop :) Så ni får stå ut!
Okej nu ska jag berätta om min sjukt händelserika Onsdag. Jag och mamma var och tömde en hel lägenhet under förmiddagen i Mälarhöjden, jag hade mitt vanliga möte med Gloria och åkte därefter tillbaka till Mälarhöjden och fortsatte tömma! Mitt i allting så messar Sofia och frågar om jag vill hänga med på Fest i Rågsved. Så det var bara att åka hemåt och stressfixa mig innan vi möttes i Tcentralen vid 21.00 tiden. Festen var helt okej. lite segt mot slutet men annars var det grymt! Dock så blev hemvägen ett helvete då tunnelbanorna inte går vid 3.00 tiden på Vardagar. Men fredrik var snäll och köpte en sms biljett till mig så att jag kom in till stan iallafall. Det slutade med att jag irade omkring i slussen helt själv, halvpackad, död mobil och inget sl-kort. Jävligt lyckat! Dock så tog jag tillslut taxi och kom hem vid 4.00.
Idag ska jag ta det luugnt och verligen bara chilla!
Imorgon är det som sagt mini fest hos mig :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0