Boka konsultation

Har suttigt och läst en massa bloggar, kollat bilder osv på folk som opererat sig på Proforma clinik på Söder. Tycker att Örjan verkar vara hur grym som helst både personlighetsmässigt (vad det verkar, får ju se det på konsultationen) och kirurgiskt eller vad man kallar det. På onsdag ska jag boka min första konsultationstid på Akademieklinken (ska gå på tre konsultationer) och se vart det leder. Men just nu är jag ändå mer inne på proforma! Känns så overkligt att det snart är dags (okej det är 4 månader kvar) men ändå! nu vet jag helt säkert att ekonomin finns, och letandet efter den bästa kliniken kan börja! har haft mina riskuddar i snart ett år och nu är det dags att dem hamnar på sin plats känner jag! Blir helt nervig av att tänka på det! narkosen och om någonting skulle gå fel! Jag var ju med S på konsultationen i sommras och dem gick igenom konsekvenser & risker m.m någonting som jag  måste göra med min läkare också! såklart...
Så fort jag har bokat konsultationstiden så startar jag upp en kategori på bloggen där jag kommer att skriva allt om min "bröst historia" från starten tills läkningen är över! jag är på riktigt rädd, men ändå så grymt uppfylld och glad att det faktiskt blir av! Om tre dagar (snart två) fyller jag 18! och ja jag ser starkt fram emot det för nu ska en eller förhoppningsvis två (körkortet) av mina drömmar gå i uppfyllelse! Jag är så sjukt glad! Men även otroligt rädd och nervös! narkos, snitt, smärta och morfin herrigud vad jag ska gå igenom innan jag blir nöjd! det helt sjukt egentligen :O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0