En vecka kvar!

Har räknat ner sedan det var 79dagar kvar, och nu står vi här med bara en vecka kvar till min 18års dag! Jag vet att bloggen är rätt död för tillfället och det är faktiskt min dator med! Har mycket att fokusera på just nu känner jag, det mycket med skolan, födelsedagen, bankbesök, festplanering osv på gång! Därför vill jag bara säga till er alla som vill ha naglar av mig att jag lovar att höra av mig så fort jag tar tag i byggandet igen! För just nu finns verkligen ingen tid! och knabbt någon komunikation heller just för att min dator funkar till 2/100%. Men jag tänkte försöka att uppdatera med iaf ett inlägg om dagen, med ny info om festen, planeringar osv! Och så fort jag köpt min nya dator så kör vi igång som vanligt igen med ny design dessutom!
Nåja så vart var vi. Vi kallar detta för dag 1 av 7 dåra! Och efter 7de dagen så är det ytterligare tre dagar till utgången och 4 dagar till festen!
Viktig information till alla inbjudna
Jag och Fredde kommer att slå ihop våra födelsedagar iår igen så alltså är det inte bara min fest utan även Elgeryds. Ni som är inbjudna på facebook är antingen mina kompisar eller våra gemensamma. Men han har även bjudit in 11 stycken egna gäster, vilket betyder att vi nu är fullbordade! Vi ligger på 28pers hittils och i och med det så är det ingen ide att ni bjuder in er, om ni inte redan är inbjudna för det finns verkligen ingen plats!
Toche=Min sockertopp och bästa vän Fredrik E och jag skulle beställa min födelsedagspresent som han skulle ge mig idag, vilket var ett par Jeffrey fucking Campbell foxy shoes i svart! Vet ni hur glad jag blev eller? har alltid drömt om ett par jeffrey Campbell och så är dem slut!!??!! Dem är slut både på Nelly och Bubbleroom! Det är inte klokt! Dem har alltid funnits och nu när JAG ska beställa dem så är dem slut? Men livet går vidare och vi får väll se vad som sker i slutändan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0