Gelènaglar

Mina första gelenaglar! mina nagelbäddar var så sjukt små och nerbitna så att även fast jag har clear tips och inte vita så ser det lagom bra ut...Men dem växer förhoppningsvis ut! Nu har jag gjort allt för att tipparna inte ska ploppa bort från ingenstans så nu får vi se hur länge naglarna håller sig fräscha..
Ps:
Jag kommer boka en 9dagars utbildning i början på april det vill säga under påsklovet. När jag har mitt diplom och nyinköpta starkit så kommer jag göra naglarna för 250kr/set. Nu så länge så är det fritt fram att höra av er till mig om ni vill sitta modell. (kommentera det här inlägget) så bokar vi in en tid.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: evve

jag vill :D messa mig 0729090380 <3

2012-03-25 @ 01:50:53
URL: http://www.evelyns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0