Skoooor!

Känner av livet som 18åring och beställde nyss två par skor från nelly.com på faktura. Utnyttjade att deras fraktfria order går ut om tre dagar så passade på! fakturan kommer inte förens i juni men skorna är här redan på Fredag (får jag hoppas)! ihh trodde inte att köpet skulle gå igenom men äsch man är ju 18 nu!! :)
Hehe folk ser fram emot krogen när dem blir myndiga -medan jag ser fram emot att kunna shoppa skor på faktura (får dock se till att inte hamna i någon betalningsfälla dåra) Men summan var löjlig! ville bara testa lixom! :)
1274312743
Min lilla skiiit till dator vägrar att ladda upp stora bilder!!! jag står inte ut mer! och picasa har uppdaterats under dem senaste två veckorna (????) Men här har ni två miniatyrer av mina blivande skor!! Hoppas bara att dem passar i storleken! vet ni hur länge jag har velat ha leopardskorna? har spanat in dem sedan i höstas men har aldrig funnits i min storlek förens idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0