Bankbesök!

Har en massa saker att göra nu under veckan! Jag "glömde" bort att anmäla mitt banknummer till swedbank så imorgon under håltimmen måste jag åka till banken och fixa det. Iphoneskal plus skärmskydd måste även fixas! På Torsdag ska jag jobba mitt första pass sedan i november! Behöver fylla ut kassa till Sommaren! Men idag ska jag bara ta det lugnt och betala lite fakturor och ta det lugnt!
Jag och fredrik startade dagen med en sväng till Palmera. Vanligtvis brukar jag vara sjukt törstig när jag är bakis men idag var jag hungrig istället? Näästan hela kebabtallriken åkte ner (fan att jag aldrig pallar hela). Efter det så gick han hem till sig och jag hem till mig. La mig i sängen, chattade lite och bara chillade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0