Budgetering!

Åh vad duktig jag har varit nu! Eller egentligen är det en självklarhet jag KAN inte hålla reda på allt i huvudet! Varje dag måste jag skriva ner exakt allt jag måste hinna med annars glöms det bort! Ekonomin MÅSTE kontrolleras väldigt exakt annars blir jag enormt uppstressad! Och kan inte fokusera. Men det funkar för mig! dock så är det viktigt att den ligger inristad i luren och inte på papper (för då slarvar jag bort pappret) Damn!
Ungefär såhär brukar jag göra :) Allting står alltid staplat uppifrån och ner, får inte glömma bort någonting för då rasar lixom kallt! Kontrollfreak? skulle inte tro det ;) Min style på likviditetsbudget kan man säga utan ufall och infall - blir lixom inga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0