Fit for fight

Följde med Mamma och mormor till skäris imorse. Hade varit vaken sedan 7.00 så även fast klockan bara var 11.00 så kändes det som 17? och ja, jag är sjukt trött idag!
Vi åt mat i centrum, kollade på loppet som mammas elever sprang och gled runt. Ja, jag är bakis, jag är sjukt bakis! Vet inte riktigt vart fyllan kom ifrån för jag kände knabbt av den igår. Minnesluckor, samtal med mamma som jag inte ens fattade kom från, tårar, gråt och hundra sms till Fredrik senare. Känner på riktigt för att tagga ner med festandet. Okej nu fyllde Malin år thats a point, och nästa helg är fullspäckad med 18års fest och Eurovision kväll :) Men sedan....Det är tur att mamma är så förstående, för ibland vet jag inte själv varför mitt humör svänger rakt upp och ner. Stod och pratade med några ytliga kompisar till mamma påvägen hem och hon började prata om min sångröst osv (minns inte allt hehe men) mitt från ingenstans bara börjar jag gråta, jag bara står där mitt i smeten, snurrig i huvudet, vill hem och sova och bara inser! Jag bara kände - vafan håller jag på med? Jag har saker att ta tag i, stora saker! Nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0