Ny design!

Missade allt i skolan idag inklusive konserten ikväll. Wihoo (not) har legat med enorma magkramper hela jävla dagen! Mamma börjar fundera på om det är magsår? Har knabbt kunnat röra mig? :( Mår lite bättre för tillfället men tro mig det är fortfarande inte bra!
Tycker faktiskt lite synd om mig själv, som har så enormt mycket att ta igen i skolan och sen bara ligger här? Tröstade mig med lite internet shopping! Så nu inväntar jag tre paket! Ett från Nelly, netonnet och Kicks.se. Fick mig på lite bättre humör iallafall!
Skorna är dock guldfärgade (skitfin färg) men dem är slut nu så hittade inte bilden
Beställde som ni ser lite nytt smink (behövdes verkligen)
Ny foundation, puder, consealer, puderborste, starkt solskydd till tatueringen, primer, pumps och coconut bodybutter (aftersun). Med det fick jag även en värdecheck på 100kr på kicks. Tänkte att jag köper en sololja med den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0