Psst..

Äntligen är hyn ren och fräsh igen! Har även bytt ut näsmycket som ni ser i förra inlägget! Sitter bara och tar det lugnt nu och försöker hitta någon foundation. Är i stort behov av en ny nu på en gång men hittar ingen som jag fastnar för :(
Ska strax hoppa i säng då jag ska upp vid 5 halv 6 imorgon för att jobba -.- Skoldagen slutar 17.00 också så jippi love my life..not!
Ps: Nu är ungefär halva Valborgschill bilderna borta från på FB. Fem pers hittils har bett mig ta bort bilder, fine om ni inte tycker att ni ser bra ut, självklart tar jag bort, men om ni inte vill att jag lägger upp bilder när ni kastar er över en flaska osv please dont smile at the camera? ;) Sjukt jobbigt när ni messar en efter en :) Så snälla nästa gång poosa inte för kameran, ni vet vart bilderna hamnar ;)
Puss på er!
Körde på en vitchokladsmask idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0