Så upptagen!

Idag har uppdateringen verkligen inte varit på topp. Imorse klockan 7,00 var jag på plats i Tcentralen och jobbade ett pass. Delade ut frysta sallader från Findus hela morgonen! Efter det så var dte bara att dra sig ner mot skolan och vara där till halv fem. Nu är jag äntligen hemma äter te och mackor. Behöver lite ytterligare energi då jag måste skriva en ergonomi uppsats strax!
Puss på er!
Så jävla soft! ingen reklam, musik på luren, bra kvalitet så värt! Nästa månad köper jag dock 6månaders abonnemanget, luren kom nu så plötsligt...
Bruden i kassan uppfattade jag även som ganska halvdryg! -hej jag vill ha en månads spotify (fick värsta mördarblicken) -vadå bara en månad? typ som ursäkta men är du konstig eller? Jaha okej det blir 104kr -jag som bara har en hundring på mig ber henne att dra 4kr från mitt kort (alla som känner mig vet hur mycket jag hatar småpengar) -men eehhh jaha??? -kände mig aningen besvärad herrigud det är väll bara att slå in 4fucking kronor i kassan??? ahh mitt tålamod alltså!! varje dag ska det vara nått -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0