Sökt jobb som ett psycko?

Vet ni vad? jag har varit allmänt bitter på att komunjobben inte ringt mig än, så jag har suttigt som en idiot bokstavligt talat och sökt en jävla massa jobb! Minns inte ens alla jag sökt men blev iallafall 13 olearys restauranger, 10 mcdonalds, max, burgerking, Naked juice bar, The body shop, Ica, Glitter, kicks you name it! Och vet ni vad? idag ringde dem upp mig från Donken i Hallunda. Hon erbjöd mig en tjänst heltid under sommaren och tre pass i veckan under skoltid efter sommaren. Var dock lite velig med att jobba heela sommaren, men samtidigt så vad väljer jag helst? Att sitta hemma hela sommaren, sola bada men Not so mutch money, eller jobbar 8tim/dag 5dagar/veckan och Får två hela månadslöner? Damn vilken jävla månadslön det blir med underhåll, försäkring och en lön på det!
Men Så imorgon ska jag på en arbetsintervju och så får vi se vart det hela slutar! ( har iallafall sagt till mig själv att OM jag får och tar jobbet, ja då förstorar jag my lips för den första lönen)
Men ska inte förhasta mig har inte ens fått jobbet än"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0