Betyder glansen i ditt öga....

Lördagen blev fett med lyckad i allafall. Var ju ganska otaggad i början och hade verkligen ingen ork till att göra någonting. Först var tanken att jag och Fredde skulle vara här ett tag och sedan möta upp Sofia och Natta i Huddinge, men tro mig kvällen blev verkligen inte som jag hade planerat, MEN det kanske var bra att bara go with the flow för en gång skull för jag hade skit kul! Isam hade fixat dricka i sista sekunden, så jag och Fredde drog dit och förkrökade med honom och Gusten hoho. (vi hade verkligen inga planer på att gå ut) men men så blev det iallafall speciellt när man är en "svamp" som Isam kallade mig hela kvällen. Mötte på Mamma och en kompis till henne från ingenstans, och i vanliga fall skulle jag flippat totalt, men inte idag. Det så konstigt i vanliga fall när jag är upptaggad på på G så knasar det alltid till sig för eller senare men de dagarna när jag verkligen inte har några förväntningar och bara kör, då blir det alltid bäst! Sofia messade mig lite under kvällen också och har lite dåligt samvete för att vi aldrig åkte dit :( menmen hittade typ tre fucked up videosar på luren nu under morgonen också! Lägger upp den milda hoho resten får ligga och trycka i luren ;)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0