Nytt helgjobb!

Känner hur jag ligger efter i bloggandes just nu! eller hur jag ligger efter med allt! skolan, hemma allt är hur rörigt som helst just nu! Får ingen ordning eller struktur på någonting, men iallafall det tar vi i ett annat inlägg. Förra veckan fick jag ett "nytt" helgjobb som klubbansvarig på Lionbar, där jag kommer jobba på helgerna med tre andra tjejer. Så på Fredag får vi se vad tycker :P Mathias skrev till mig på fb också att han vill fotografera mig på Söndag, vi har pratat om den där fotograferingen nu i ett halvår tror jag? så hoppas den blir av nu äntligen! Älsklingen har fotat mig en del nu och jag har kommit på att jag blir alldeles för rastlös för att klara av en hel session. Aldrig fotats tidigare än på typ "modelldagarna" på modelhouse men då är sesionerna runt 10 minuter så då funkar det. Undra varför? ;) Så vi får se hur det går på Söndag, menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0