Magsjuk?

Som om jag inte missat tillräkliigt med skola! Kunde verkligen inte sova inatt! Redan när jag och Alex satt och kollade på Svenska Hollywoodfruar så började jag må sjukt illa! Vid 1.00 tiden låg jag och kved i sängen för att sedan gå upp oh spy upp hela middan (fett med fräscht) Ringde upp Fredde mitt i natten också han är nog den enda jag känner som lever på nätterna xP för att prata lite med honom, usch jag hatar verkligen att vara sjuk :( Jag som skulle åkt till D idag!! och jag som har en tid för att förlänga ögonfransarna:( Ska vila upp mig lite nu och se om jag kan gå på den tiden iallafall! 
Måste plugga familjejuridik och psykologi sen också!
Puss
Åhh dampade på en nagel i Måndags också och drog av den, så halva min egna följde med:( Men får stå ut iallafall en vecka till för snart ska jag göra nya naglar hos en ny nageltjej :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0