Spårad Lördag

Jag och Fredde åt middag och drack lite vin innan i viste vad vi skulle göra. Det höll på att bli en riktigt tråkig Lördag och mot slutet var jag så sjukt otaggad! Menmen man får väll göra det bästa av situationen så vi drog ut istället och fasten jag var så sjukt otaggad så hade vi fett med kul! Speciellt mot slutet när vi skulle hemåt! Någon tappade ett glas på dansgolvet och så kommer jag springandes i bara strumpor! Men som om jag brydde mig om det! När alkoholen gick ur kroppen var det dock inte lika kul längre...x) Deckade vid 4.00 och åkte till D på söndan. Och ja Fredde jag kommer fortsätta skriva D! D,D,D,D,D;D;D;;D;DD;
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0