Uppdate Halloweenfest!

Folk har redan börjat bjuda in sig och det är jag inte så förtjust i då jag bad alla hålla festen hemlig. Men nu eftersom folk ändå känner till den så kan jag lika gärna gå ut med det. Så vill bara påminna er om att om smsen fortsätter komma insåhär från folk jag knabbt känner så ställer jag in skiten. Ni som är bjudna är bjudna thats it! Jag känner att jag hellre satsar på att ha en kul kväll än att springa runt under kvällen och vara orolig över att klungor av folk ska komma och störa/bjuda in sig som folk gjorde när jag fyllde 18!
Just so U know! 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie Lindgren Redman

Dåligt att det har gått så långt att du kanske ställer in :-((( Jag hade sett i fram emot att komma.. Har inte ens kunna prata med någon om det, tanke på att jag och eve pratar inte längre. Jag går inte ofta i skolan. Så du bara vet jag har inte pratat med någon om det gumman.. Hoppas du tro mig.. :( <3 Saknar dig.

Puss

2012-10-16 @ 00:24:41
URL: http://steffiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0