Dissat Nelly?

Sitter just nu med hårfärg i håret och väntar på att tiden ska gå. Ska skölja av färgen, packa och fixa inför imorgon! Känns bra att åka iväg nu, det behövs! Känns som att jag måste börja om när jag kommer tillbaka. Var en sjukt jobbig dag idag! Har fuckat upp hela dygnet och vaknade vid 12.00 (började 9.00) stressfixade mig och drog till skolan, men hade självklart missat ett studiebesök på religionen så lektionen jag hade var inställd! Blev bara en psykologi lektion innan jag åkte hemåt. Har fixat naglar, hår och växlat kontanter. Har även gjort en beställning på till på bubbleroom, nu vart det ett par skor från classified (sommar, men ändå), fyra blusar och en Friis & company väska. 
Funderar även på starta en ny blogg och lixom "börja om", för känner mig inte så blogg motiverad på denna längre. Har haft den sålänge och så mycket har hänt...hmm...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0