Matshema

jag vet att jag inte skulle skriva in mitt matshema här i bloggen, men det här matshemat påverkar nog ingen hehe och sen så får jag sluta tänka då. Jag menar det här är min blogg och jag bestämmer vad jag skriver i den hehe, till en viss gräns då, man behöver´ju inte överdriva :)

Mitt Matshema från Nike

Frukost:  Två mackor med 1tsk smör och pålägg, en skål med 2.5dl yohurt  med 1dl musli och 2dl juice.

mellis: olika men tex En risifrutti, en frukt samt en näringsdryck

Lunch: en portion mat 2.5dl mjölk

mellis: olika men 2dl yoghurt 0.5dl musli, en frukt och en näringsdryck

middag: En portion mat med 2.5dl mjölk

kvällsmål: ett mellis tex en smörgås 1tsk smör, en skiva ost och 2dl juice

Så det här var mitt matshema, nu ser det lite annurlunda ut.
Och det är ingen annan än mitt eget fel att jag inte klarar av alla dem här måltiderna. Så det går upp och ner varje dag.
men något jag aldrig fruskar mer är helt klart frukosten. Okej jag kanske inte äter lika mycket som jag egentligen ska, men jag äter den ändå,'

Och jag känner mig jävligt peppad till att bli frisk just nu, och jag mår också mycket bättre än vad jag gjort tidigare, så nog kan det inte göra så mycket om jag inte äter allt det här.


Ha det bra
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0