nu har jag gjort det igen

ja nu har jag gjort det igen.
Har inte skrivit i bloggen på super lång tid nu. Jag startar ALLTID bloggar, men det rinner bara ut i sanden.

Igår var, jag, alex och mamma i Sala och hälsade på mammas gamla barndoms kompis.
Det var super kul, och vi lär åka tillbaks igen. MEn det var lite kallt.
 Har aldrig vart sådär långt upp i sverige förut, så jag var inte direkt beredd på att det skulle vara så himla kallt.
Men iallafall, idag så blev jag förkyld IGEN. Så det ända jag har gjort idag var att sova och kolla på film.




Imårrn fyller jag 14år,
 ska träffa fem kompisar i stan, och först ska vi gå äta lunch ( mamma ska boka bord på nån restaurang) och sen ska vi gå på "talang 2008"
Gud va kul det ska bli, men jag hoppas verkligen att jag blivit frisk till dess, men jag tror faktiskt det,
för att jag har en super bra nässpray med menthol ( den är hemsk, men bra) och för att jag sovit i typ 12 timmar i natt, och det känns redan mycket bättre.
Men nu ska jag gå kolla klart på "de okända" ha det bra // Carro


ps: har gjort klart målandet i rummet nu, lägger in bilder imårrn, när det är städat.
 Det ända som behövs nu är lite fler ljus, och två hyllor på väggen, sen måste jag plocka fram lite böcker ( mamma vill inte ha mycket stuffs framme) och mitt smink, och sånt.

kollat på 5 filmer idag. Och Disney-filmer kan man aldrig bli för gammal för enligt mig ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0