Middag

Har precis ätit middag för kanske 40 minter sen´. Inte så precis kanske men hur som helst.
Jag och mamma åt middag själva idag eftersom att Alex är ute med sina kompisar.

Vi åt bara potatisbullar, omellet och lite sallad.
Mamma ville laga nått som gick fort eftersom att Sotiris ska komma, så det fick bli det.
Plus att mamma tvingade i mig en Näringsdryck också :S

Satt nu är det bara kvällsmålet kvar då.
Fan asså mamma bad mig våga mig innan vi åt, och jag väger tydligen under 47kg nu och är över 170cm lång, så mamma fick panik och tvingade i mig en näringsdryck.
Eftersom att jag själv börjar märka att ju mer jag går ner i vikt desto mer går jag in i mig själv, och mår dåligt psykiskt och fysisk, så har jag bestämt mig för eller ja snarare funderar över om jag inte skulle börja äta lite bättre.
men hur fan ska det gå till?
tror att jag kommer misslyckas med allting just nu.
Känns som en så stor risk att bara helt plötsligt börja äta.

men men..nu ska jag iväg och skriva en svenska uppsats på datorn.

Ha en trevlig kväll

Carro

Drack den iförsig i vaniljsmak, skulle aldrig kunna tänka mig att drick apelsin fy fan va hemskt det verkar.
nej vanilj är hemsk nog :S

Kommentarer
Postat av: Paris

Vanilj är faktiskt en av dom hemskaste =P den är så tjock och gräddig. Fast den med jordgubbe och den med persika är nog snäppet värre.

2009-01-31 @ 23:48:41
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0