Allting höll ju på att bli så bra!

Skoldagen gick hyffsat iallafall, fram tills Franskan då som vanligt.
Jag vart as trött, och hade lust att bara lägga mig ner på bänken och somna in.

Efter Skolan alltså vid 14.00 så hämtade pappa mig, och han skussade Regina till Bredäng och vi bortsatte mot Nike.

Jag har gått ner ytterligare 1kg och ligger enligt dem på kraftig viktnedgång.
Hela mötet var rakt åt helvete, det ända pappa gjorde var att sitta och skylla allting på mamma, samt vara otrevlig mot mig, Vart lite rädd till och med när Läkaren och Christina lämnade rummet ett tag.
Så rädd att han ska säga något riktigt taskigt, som han ibland brukar säga.

Satt faktiskt förr någon dag sen och läste igenom min gamla dagbok från första halvåret 2007, då när mitt liv verkligen var perfekt.
Då kom jag på att det kanske inte alls var så perfekt, men en sak fastnade jag verkligen på.
Det var en kväll, jag och Alex var hos pappa, och vi satt och kollade på Sveriges smartaste barn, och jag råkade då svara fel på en av frågorna, Då får man såklart en komentar som
- om du fortsätter sådär , så kommer du fortsätta vara så jävla dum.

Men det var bara en grej som jag kom på mitt i inlägget hehe, mitt huvud kryllar av negativa saker just nu, så kan inte tänka mig att detta inlägg alls kommer bli något bra fördelat.

men hur som helst, så hotade läkaren med att jag måste sluta skolan om det fortsätter såhär, och pappa var as arg, och jag satt och grät osv.

Så allt gick HELT åt helvete!
Önskar verkligen att allt kunde vara som förr, då man knappt viste vad kalorier var för något, då man inte kom ihåg vad man åt till middag dagen innan osv..
Så när jag kom hem från nike dvs för 20 minuter sen, så ringde jag först upp mamma, och kollade på Christina hade pratat med henne,
och ja det hade hon, och mamma har redan ringt upp Lisa och kollat så att det finns en färdig portion i matsalen varje dag.
Samt ringt till Mia i skolan, och Mia ska se till att jag får ett mellis från kafeterian varje dag alltså antingen en yoggi eller en risifrutti.
plus beställa in nya nutridrinkar.
jag höll nästan på svimma när mamma sa att jag behövde nya nutridrinkar!

Allting som höll på bli så bra.
Jag Mår jävligt mycket bättre än jag gjort på länge osv, och så ska jag förstöra det...!!!
Varför!!
kan inte allting bara vara som det är, FAN att jag hade gått ner i vikt.
hade jag bara varit lite smart så hade kag druckt en liter cola light innan jag vägdes, då hade jag verkligen inte mått såhär nu, mamma hade inte gjort allt det där, samt pappa skulle inte vara så jävla förbannad.
Fan asså jag ställer  ju bara till med massa problem för dem.

Jag vet ju att jag bara förstör för mig själv om jag skulle dricka mycket innan en vägning, men det är inte för att jag tänker på mig själv.
Det är för att jag vill att allt ska fortsätta vara som det varit,
Jag vll inte att mamma och pappa ska gå runt och vara oroliga för mig osv, jag förstör hellre för mig själv än för dem!
Dem senaste veckorna har verkligen vart perfekta, Mamma har inte vart orolig för mig, det harh on själv sagt! Att hon mår mycket bättre nu när jag gör det osv.
Pappa har ju vart i cypern så honom vet jag inget om , men kan inte tänka mig att han vart nått orolig absolut inte, inte om jag känner pappa rätt.

Så nu sitter jag verkligen i skiten alltså!!
hur fan ska jag palla med skolan imårrn? måste på nått sätt försöka lugna ner mig!
Ska prata med mamma när jag kommer hem, om allting osv, men sålänge? fy fan!



Ha det bra
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0